Skrevet den 14. august 2024

FTZ stopper som sponsor for Auto Awards Danmark – vil i stedet fokusere på at fremme mekanikerfaget via “Tun din fremtid”

FTZ stopper støtten til Auto Awards Danmark – vil i stedet fokusere på at fremme mekanikerfaget blandt unge via Tun Din Fremtid

FTZ Autodele & Værktøj A/S stopper støtten til den årlige prisuddeling, Auto Awards Danmark. Beslutningen er taget for at allokere ressourcerne til at fokusere på at fremme mekanikerfaget blandt unge via Tun Din Fremtid.

“Vi har valgt at allokere vores fokus på Tun Din Fremtid, fordi vi ser en vigtigere opgave i at bruge ressourcerne på at inspirere flere unge mennesker til at vælge mekanikerfaget, hvilket kan ske via Tun Din Fremtid. Det er essentielt for os at sikre, at der er en stærk og kvalificeret fremtidig arbejdsstyrke inden for autobranchen. Vores tre værdier; Ordentlighed, samarbejde, og udvikling, repræsenterer rigtig fint de trends vi ser blandt rigtig mange unge. De ønsker et meningsfyldt arbejde, de kan være stolte af, og hvor de har gode kolleger. Og det er mekanikerfaget en spejling af,” siger CEO i FTZ, Michael Gadegaard.

Michael Gadegaard understreger, at FTZ er taknemmelig for den støtte og anerkendelse, som selskabet gennem årene har modtaget gennem Auto Awards Danmark.

”Men tiden er til et nyt fokus og give en hånd til at sikre vores fags fremtid, og det vil vi i fremtiden have vores fokus på,” siger Michael Gadegaard.

Del online på:

Find andre opslag